Norēķini
Rādījumu paziņošanas termiņi
- Informācija par ūdens patēriņa skaitītāju rādījumiem jāiesniedz katru mēnesi (arī tad, ja ūdens nav lietots vispār) no 25.datuma līdz mēneša beidzamajai dienai
- Citā laikā skaitītāju rādījumi netiks pieņemti
Skaitītāju rādījumus iesniegšanas veidi
- e-pastā: skaititaji@bnks.lv
- sūtot informāciju WhatsApp Nr.: 26638889 (lūgums – uz šo numuru nezvanīt)
- sūtot SMS uz tālruni Nr.: 26638889 (lūgums – uz šo numuru nezvanīt)
- SIA “Bauskas novada komunālserviss” tīmekļa vietnē bnks.lv
- klātienē – Konsultāciju punktos Bauskā, Iecavā, Vecumniekos un Rundālē
- klientu pašapkalpošanās vietnēs Bill.me vai mans.bnks.lv (šobrīd nestrādā)
- īpašos gadījumos, zvanot pa vienoto tālruni – 8889. Tomēr šo veidu aicinām izmantot tikai tos klientus, kuriem nekādi nav iespējams iesniegt
Īpaši nosacījumi rādījumu iesniegšanai
- Klienti, kuriem ir noslēguši vienošanos par skaitītāju attālinātu nolasīšanu, var rādījumus neiesniegt. Par to nolasīšanu parūpēsies SIA “Bauskas novada komunālserviss”.
- Ūdens skaitītāju rādījumi jāiesniedz, norādot visus ciparus aiz komata, kas redzami skaitītājā
- Tiem kuri neiesniegs informāciju par ūdens patēriņa skaitītāju rādījumiem, ūdens patēriņš tiks aprēķināts pēc iepriekšējo 3 mēnešu vidējā patēriņa
Īpaši nosacījumi daudzdzīvokļu māju iedzīvotājiem
- Daudzdzīvokļu māja ūdenssaimniecības pakalpojumu izpratnē ir viens klients, neatkarīgi no dzīvokļu skaita mājā
- Ūdens patēriņš daudzdzīvokļu mājā tiek fiksēts ar kopējo ūdens skaitītāju, kas uzstādīts mājas ievadā (komercuzskaites mēraparāts)
- Informāciju par daudzdzīvokļu māju komercuzskaites mēraparātu rādījumiem iesniedz mājas pārvaldnieks
- Daudzdzīvokļu mājas iedzīvotājiem jānorēķinās par piegādāto ūdeni (kanalizāciju) pēc komercuzskaites mēraparāta rādījumiem
- Parasti komercuzskaites mēraparāta rādījums ir lielāks, nekā dzīvokļos uzstādīto ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu summa, tādēļ veidojas ūdens patēriņa starpība
- Daudzdzīvokļu mājas iedzīvotājiem solidāri ir jāmaksā arī par šo ūdens patēriņa starpību
- To, kā aprēķināma katra dzīvokļa maksājamā daļa par ūdens patēriņa starpību, nosaka mājas dzīvokļu īpašnieku kopība
Rēķinu piegāde
- Rēķini e-pastos. Rēķini e-pastā klientiem tiks nosūtīti bez maksas, pakalpojumu nodrošinās AS Unifiedpost
- Rēķini pa pastu. Rēķini papīra formā tiks nosūtīti uz klienta mājas adresi, par maksu, atbilstoši cenrādim, piegādās AS Unifiedpost
- Konsultāciju punkti. Tiem, kas rēķinus nav saņēmuši vai ir nozaudējuši, tos būs iespēja saņemt Konsultāciju punktos Bauskā, Iecavā, Vecumniekos un Pilsrundālē
- Klientu pašapkalpošanās portāli Klientu pašapkalpošanās vietnēs Bill.me, mans.bnks.lv
Maksājumu veikšana
- Internetbanka. Maksājumi par pakalpojumiem veicami uz tiem norēķinu kontiem, kuri norādīti pakalpojumu rēķinos
- Veikalu tīkli. Maksājumus pieņems arī veikalu tīklos “Maxima” “Mego” un “Narvesen”, kā arī VAS “Latvijas pasts nodaļās, uzrādot pakalpojuma rēķinu.
- Klientu portāli. Tāpat kā līdz šim, būs iespēja norēķināties arī Bill.me klientu pašapkalpošanās portālā.
- Skaidrā naudā:
- Konsultāciju punktos Bauskā, Iecavā,
- Bauskas apvienības pagastos, saskaņā ar grafiku – skatīt šeit
- Vecumnieku apvienības pagastos, saskaņā ar grafiku – skatīt šeit
- Pilsrundālē, kā arī citos ciemos,
- Par sniegtajiem pakalpojumiem klientiem tiek jānorēķinās līdz 25.datumam !!!
Sankcijas klientam, kurš 3 mēnešus pēc kārtas nenorēķinās par pakalpojumiem
- informācija par parādu tiek iesniegta Kredītuzraudzības birojā (klientam tiek ierobežota iespēja saņemt aizdevumus, līzingus)
- bez īpaša brīdinājuma parāda piedziņa tiek nodota ārpustiesas parādu piedziņas komercsabiedrībai
- tiek sniegta prasība tiesā par parāda piedziņu