Norēķini

Rādījumu paziņošanas termiņi


  • Informācija par ūdens patēriņa skaitītāju rādījumiem jāiesniedz katru mēnesi (arī tad, ja ūdens nav lietots vispār) no 25.datuma līdz mēneša beidzamajai dienai
  • Citā laikā skaitītāju rādījumi netiks pieņemti

Skaitītāju rādījumus iesniegšanas veidi


  • e-pastā: skaititaji@bnks.lv
  • sūtot informāciju WhatsApp Nr.: 26638889 (lūgums – uz šo numuru nezvanīt)
  • sūtot SMS uz tālruni Nr.: 26638889 (lūgums – uz šo numuru nezvanīt)
  • SIA “Bauskas novada komunālserviss” tīmekļa vietnē bnks.lv
  • klātienē – Konsultāciju punktos Bauskā, Iecavā, Vecumniekos un Rundālē
  • klientu pašapkalpošanās vietnēs Bill.me vai mans.bnks.lv (šobrīd nestrādā)
  • īpašos gadījumos, zvanot pa vienoto tālruni – 8889Tomēr šo veidu aicinām izmantot tikai tos klientus, kuriem nekādi nav iespējams iesniegt

Īpaši nosacījumi rādījumu iesniegšanai


  • Klienti, kuriem ir noslēguši vienošanos par skaitītāju attālinātu nolasīšanu, var rādījumus neiesniegt. Par to nolasīšanu parūpēsies SIA “Bauskas novada komunālserviss”.
  • Ūdens skaitītāju rādījumi jāiesniedz, norādot visus ciparus aiz komata, kas redzami skaitītājā
  • Tiem kuri neiesniegs informāciju par ūdens patēriņa skaitītāju rādījumiem, ūdens patēriņš tiks aprēķināts pēc iepriekšējo 3 mēnešu vidējā patēriņa

Īpaši nosacījumi daudzdzīvokļu māju iedzīvotājiem


  • Daudzdzīvokļu māja ūdenssaimniecības pakalpojumu izpratnē ir viens klients, neatkarīgi no dzīvokļu skaita mājā
  • Ūdens patēriņš daudzdzīvokļu mājā tiek fiksēts ar kopējo ūdens skaitītāju, kas uzstādīts mājas ievadā (komercuzskaites mēraparāts)
  • Informāciju par daudzdzīvokļu māju komercuzskaites mēraparātu rādījumiem iesniedz mājas pārvaldnieks
  • Daudzdzīvokļu mājas iedzīvotājiem jānorēķinās par piegādāto ūdeni (kanalizāciju) pēc komercuzskaites mēraparāta rādījumiem
  • Parasti komercuzskaites mēraparāta rādījums ir lielāks, nekā dzīvokļos uzstādīto ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu summa, tādēļ veidojas ūdens patēriņa starpība
  • Daudzdzīvokļu mājas iedzīvotājiem solidāri ir jāmaksā arī par šo ūdens patēriņa starpību
  •  To, kā aprēķināma katra dzīvokļa maksājamā daļa par ūdens patēriņa starpību, nosaka mājas dzīvokļu īpašnieku kopība

Rēķinu piegāde


  • Rēķini e-pastos. Rēķini e-pastā klientiem tiks nosūtīti bez maksas, pakalpojumu nodrošinās AS Unifiedpost
  • Rēķini pa pastu. Rēķini papīra formā tiks nosūtīti uz klienta mājas adresi, par maksu, atbilstoši cenrādim, piegādās AS Unifiedpost
  • Konsultāciju punkti. Tiem, kas rēķinus nav saņēmuši vai ir nozaudējuši, tos būs iespēja saņemt Konsultāciju punktos Bauskā, Iecavā, Vecumniekos un Pilsrundālē
  • Klientu pašapkalpošanās portāli Klientu pašapkalpošanās vietnēs Bill.me, mans.bnks.lv

Maksājumu veikšana


  • Internetbanka. Maksājumi par pakalpojumiem veicami uz tiem norēķinu kontiem, kuri norādīti pakalpojumu rēķinos
  • Veikalu tīkli. Maksājumus pieņems arī veikalu tīklos “Maxima” “Mego” un “Narvesen”, kā arī VAS “Latvijas pasts nodaļās, uzrādot pakalpojuma rēķinu.
  • Klientu portāli. Tāpat kā līdz šim, būs iespēja norēķināties arī Bill.me klientu pašapkalpošanās portālā.
  • Skaidrā naudā:
    • Konsultāciju punktos Bauskā, Iecavā,
    • Bauskas apvienības pagastos,  saskaņā ar grafiku – skatīt šeit
    • Vecumnieku apvienības pagastos, saskaņā ar grafiku – skatīt šeit 
    • Pilsrundālē, kā arī citos ciemos, 
  • Par sniegtajiem pakalpojumiem klientiem tiek jānorēķinās līdz 25.datumam !!!

Sankcijas klientam,  kurš 3 mēnešus pēc kārtas nenorēķinās par pakalpojumiem


  • informācija par parādu tiek iesniegta Kredītuzraudzības birojā (klientam tiek ierobežota iespēja saņemt aizdevumus, līzingus)
  • bez īpaša brīdinājuma parāda piedziņa tiek nodota ārpustiesas parādu piedziņas komercsabiedrībai
  • tiek sniegta prasība tiesā par parāda piedziņu
Šī vietne izmanto sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Detalizētākai informācijai lūdzu skatīt Privātuma un sīkdatņu politiku. Piekrītu